Retouren & Service

Retourneren? > Wat te doen?

Wil u uw bestelling retourneren? Volgt u dan het simpele onderstaande 5 stappenplan.

  • 1. Check of het product voldoet aan alle onderstaande voorwaarden. Ja? Ga dan verder met stap 2.
  • 2. Neem binnen 14 dagen na levering contact met ons op en vraag om een retourformulier.
  • 3. Stop het (ingevulde) formulier terug in doos. (Formulier altijd meezenden).
  • 4. Knip het onderste deel van het retourformulier uit en plak deze op de gesloten doos.
  • 5. Geef tot slot het pakket af bij een DPD Pickup Parcelshop bij u in de buurt.

En zodra de retourzending bij ons binnen is, zal onze financiële afdeling binnen één week het volledige door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening. (De kosten van de retourzending zijn daarbij altijd voor de klant*)

*De kosten voor het retourneren verschillen per product. De startprijs is €9,95. Denk hierbij ook aan de annuleringskosten voor een besteld product.

Een aantal producten mag u zelf kosteloos retour sturen. Zorg er wel altijd voor dat u een formulier aanvraagt en deze mee in de doos verzend.

Indien deze ontbreekt worden er kosten in rekening gebracht.

Retourvoorwaarden:

Het te ruilen of te retourneren product moet altijd voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

  • Het product mag niet vies zijn
  • Het product mag niet beschadigd zijn
  • Het product mag niet uitvoerig gebruikt zijn
  • Het artikel dient in de originele verpakking binnen 14 dagen te worden teruggestuurd!

(Voldoet de retourzending niet aan de voorwaarden, dan wordt de bestelling weer geretourneerd naar de klant)

Garantie

Het is belangrijk om gelijk na ontvangst van de zending uw bestelling te controleren op gebreken. Mocht het product gebreken vertonen, dan valt dit onder de garantieregeling. Wij zullen u dan direct een ander artikel toezenden en alle gemaakte kosten voor onze eigen rekening nemen.

Indien u de artikelen grootschalig heeft ingekocht en een deel wilt retourneren, worden er op basis van retour klasse’s bepaald wat de kosten zijn. Hierover ontvangt u per mail meer informatie.

(De garantieduur verschilt per leverancier, maar bij Plusjop staat de klant altijd voorop, dus zullen we u altijd zo goed mogelijk proberen te helpen).

Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan vooral niet om ons te mailen of te bellen: 0228-586250, zodat we u snel mogelijk van dienst kunnen zijn. Ons team staat altijd voor u klaar.